2013 känns i efterhand som om det flugit förbi, men just då, när jag var arbetslös hela våren eller när jag jobbade hela sommaren gick tiden väldigt långsamt. Och sen bestämde jag mig för att plugga, kom in och flyttade till Kalmar! Och så gick hösten flygande fart och så var det plötsligt jul och nytt år, och här är vi nu. Detta inlägg kommer främst att handla om de pyssel som jag har gjort under året, men först några bilder på mitt nya hem:
Virkat är väl det jag pysslat med mest under året, och kanske främst under hösten sen flytten. Tv-serier och virkande upptog tillsammans med plugget den största tiden av hösten faktiskt. En del virkning har jag visat här på bloggen:
Men det är också en hel del som uteblivit, lite har hamnat på instagram och lite har förblivit opublicerat (fram till nu):
När man tittar tillbaka i bloggen ser man att det blivit lite annat pyssel för min del också, för visst gillar jag att variera mig. Annars blir det ju långtråkigt i längden. Här finns exempel på målande i olika former, syprojekt och till och med några smycken har det blivit.
Och bakning har det också blivit lite ja, både bröd, kakor, pajer, mjuka kakor, bullar och godis har det blivit under året. Tur man inte ätit allt själv!
Sammanfattningsvis blev 2013 ett bra år, och jag hoppas på ett minst lika bra, om inte mycket bättre 2014. Vi har ju så mycket att se fram emot inom familjen!
 

Kommentera

Publiceras ej