Tvåtusentretton bjöd på flera resor, den ena kortare än den andra, men alla med någon form av godis för själen. Att resa och uppleva miljöombyten tillsammans med männsikor som man kan vara sig själv med helt ut är underbart, roligt och väldigt härligt!
 
Stockholm är en av de städer som jag gärna besöker ofta. Årets första resa till huvudstaden var i februari när maken min fyllde trettio.
 
I mars tog Frida och jag flyget till Edinburgh för att hälsa på Emelie och Daniel och uppleva en helg i staden tillsammans med dem.
 
I födelsedagspresent av Sara fick jag en helg i Göteborg med massa mys, vårkänslor och härligheter.
 
Innan sommaren kom på besök bjöd jobbet på årets andra Stockholmsbesök. Det var ett kort besök med mycket jobb i skallen men Stockholm är alltid Stockholm så visst njöt jag av att vara i staden.
 
Sen kom sommaren äntligen på besök och jag och min trötta kropp (tröttare än vanligt) passade på att semestra och samtidigt göra så lite som möjligt med mor och far i Karlskrona.
 
Därefter fortsatte semestern med maken i Barcelona. Jag önskar verkligen att jag kunde göra om denna resa med mer ork, men jag är samtidigt väldigt glad över att ha fått uppleva denna vackra stad. 
 
Årets tredje Stockholmstripp och årets sista resa var en mysig helg med Frida. 
 
Ja, det blev som sagt några tripper under året. Med en klump (Lillans första smeknamn) i magen blev flera av dem inte riktigt som man kanske hade kunnat föreställa sig, men med ett år som nybliven mamma framför mig är jag ändå glad att jag passade på att resa. Tvåtusenfjorton kommer att bjuda på en helt annan typ av resa här på hemmaplan. En resa som känns både spännande, overklig och en aning skrämmande! 
 

1 kommentarer

Sandra

18 Jan 2014 22:32

Så mycket kul du har gjort😊

Svar: Verkligen :) Härliga tripper!
Prickiga Systrar

Kommentera

Publiceras ej