Våren är här och som alltid får jag bekräftat att det här är min årstid! Älskade älskade vår!
 
Jag vill passa på att tacka för all respons jag fick på mitt inlägg om graviditeten och den första tiden som mamma. Både skriftliga och muntliga kommentarer värmde gott. Det är lite känsligt det där med att vara helt ärlig. Personligen tycker jag att det är då det är som bäst, men det är också som mest sårbart. 
 
Vi kom att prata en del om texten här hemma efter att jag valt att publicera den. Inte minst pratade vi om det faktum att resan börjar långt innan man vet att man väntar barn. Den oro och väntan det innebär att vilja ha barn är en historia i sig. Följt av oron för vad som kan hända och gå fel när det sen finns ett frö som börjar växa där inne. För oss gick allt snabbt och bra. Det är med en väldigt stor tacksamhet som jag kan konstatera det, och det är verkligen inget som vi har tagit för givet. Alla har sin egen historia, och detta var en liten del av vår! ♥
 
 

1 kommentarer

LInda Wrangmo

09 May 2014 18:57

Vilka härliga och underbara bilder du tar Hanna! Kram!!

Svar: Tack <3
Prickiga Systrar

Kommentera

Publiceras ej