Aningen suddiga bilder i kombination med lite tokigt återgivna färger (den stora ugglan är rosa och den lilla ugglan är lila) gör inte denna dekorskapelse riktigt rättvisa, men i brist på bättre bilder vill jag ändå visa hur mitt första dekorplastprojekt blev! Med inspiration från internet fick jag alltså för mig att göra egna ugglor - BIG misstake! Det händer inte allt för ofta men jag kan ibland uppskatta att pyssla lite. Snabba och enkla pyssel! Detta var allt för pilligt och tidskrävande, framför allt då jag inte hade någon vit plast och behövde använda mig av kaklet bakom. Men, skam den som ger sig, och jag blev efter ett par timmars pill äntligen klar med ugglorna. Till min stora glädje var det i alla fall väldigt enkelt att fästa dekorplasten så de fick en gren och lite grönt också. För att se de rätta färgerna är ni välkomna hem till oss och hälsa på Skötbordugglorna!
 
dekorplast, diy, pyssel, skötbord, skötbordsugglor, toalett, ugglor, vinylplast, väggdekor, väggdekoration,

Kommentera

Publiceras ej