Tvåtusentretton var ett speciellt år på flera sätt. Här kommer del ett, en färgglad blandning av stort och smått.
 
Min fina lilla vita kamera blev av olika anledningar inte lika flitigt använd som föregående år, men visst hände det att den fick lov att följa med ut på en tur eller två.
 
Magnus nollade och fyllde trettio och jag fyllde tjugofem. Inbjudningskort till vår gemensamma femtiofemårsfest skickades ut och både familj och vänner kom och firade med oss. 
 
Lillasyster kom till min stora glädje på besök flera gånger, speciellt under våren. Första maj packade vi matsäck och tog oss ut på landet för att maja.
 
Bloggen startades upp och jag gjorde lite småpyssel. Den stora gula byrån som fick flytta hem till oss är tveklöst min favorit, även om jag måste erkänna att Magnus kämpade med den nästan helt på egen hand.
 
Fester och mysiga stunder med vänner var det gott om under våren. 
 
Några veckor innan midsommar fick Magnus och jag reda på att det levde ett litet frö i min mage.
 
Lite gott för smaksinnet och den hungriga magen blev det också.
 
Jag fortsatte att springa på loppisar och längta efter loppisfynd. Många köp och mycket färg sammanfattar loppisåret tvåtusentretton.
 
Vårt hem fortsatte sin resa och är i ständig förändring. Vi blandar med glädje gammalt och nytt och kryddar med färg.
 
Mycket tid med familjen prioriterades och jag kan skatta mig lycklig som har de bästa vid min sida. 
 
Hoppas att ni uppskattade första delen, om några dagar kommer del nummer två - resor!
 

2 kommentarer

Anna

14 Jan 2014 21:24

Så fint!
Och jag e glad för att ha lärt känna dig i både vått och torrt gumms <3

Sandra

14 Jan 2014 21:38

Kul att läsa och följa er blogg😊

Kommentera

Publiceras ej