När jag åker på loppis gäller det för mig att ha med storasyster, för det är endast då jag hittar saker. Dessa blå glasflaskor hittade jag på samma ställe som den nu gröna ananasen. Tycker de gör sig fint hos mig de också. Tärningarna däremot ingick i ett spel (japp, jag öppnar igentejpade spel för att se vad de innehåller) som jag köpte på den allra sista loppisen vi var på den dagen. När jag egentligen kände mig väldigt nöjd med dagen och inte ville åka till ännu en.. Men där fann jag alltså dessa fina tärningar, älskar att det är ett svenskt spel så att å. ä och ö finns med, och att de är gröna såklart! Det hade jag aldrig fått reda på om jag inte stått och pillat upp förpackningarna, utanpå spelet var det ju vita tärningar! Och jag är väldigt nöjd med att de inte är vita.

Kommentera

Publiceras ej